مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:552022-12-28اجتماعي

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی در آموزش و پرورش می شود


دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی است و جایگاه و مکان آن برای این وزارت خانه بسیار ارزشمند است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یوسف نوری در حاشیه سفر یک روزه به مازندران شب گذشته در جمع خبرنگاران آملی، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی است و جایگاه و مکان آن برای این وزارت خانه بسیار ارزشمند است.

وی افزود: بحث افزایش رشته ها در دانشگاه فرهنگیان به عنوان مرکز ثقل نیروی انسانی مطرح است همچنین در پروژه ها از نظر زیرساختی مدارس نیز باید بررسی شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید از پروژه های در حال ساخت و مدارس نیمه تمام، تصریح کرد: در این بازدیدها موارد مختلف مطرح شده تا تصمیمات لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه آمل از شهرهای خوشنام در نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، ادامه داد: سه پروژه نیمه کاره در این شهرستان وجود دارد که ساختمان یک پروژه به دهه 40 بازمی گردد و باید کامل ساخته شود همچنین ساخت دو مدرسه 6 کلاسه در دست اقدام است و مدرسه ابن سینا تا دهه فجر افتتاح می‎شود.

نوری با بیان اینکه مدرسه انقلاب اسلامی نیز نیاز به یک نمازخانه و زمین چمن دارد که پس از تصمیمات لازم تا دهه فجر افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: مدرسه صفایی هم تا پایان خرداد آینده برای استفاده دانش آموزان به بهره برداری می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی در آموزش و پرورش می شود

دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نیروی انسانی در آموزش و پرورش می شود