مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:202022-12-28سياسي

وزیر میراث فرهنگی فردا به ملایر سفر می کند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهان شهر ملایر روز پنجشنبه هشتم دی ماه میزبان سفر یک روزه عزت الله ضرغامی؛ وزیر میراث فرهنگی، - صنایع دستی و گردشگری است، گفت: بررسی قابلیت ها و جاذبه های توریستی و گردشگری این شهرستان جزء برنامه های اصلی این سفر است.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه در گفت و گو با ایسنا، افزود: حدود یک ماه پیش جلسه ای با وزیر میراث فرهنگی داشتم، با توجه به آنکه ملایر دارای برند جهانی مبل منبت و برند ملی مُروار است، از سوی دیگر با توجه به وجود جاذبه گردشگری چون شهر زیرزمینی سامن و همچنین با توجه به مشکلاتی که برای اثر باستانی یخچال میرفتاح رخ داد، از وی دعوت کردم تا به شهرستان ملایر سفری داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال وزیر میراث فرهنگی برای حضور در ملایر، ادامه داد: در همین راستا هماهنگی های لازم انجام شد و پنجشنبه هفته جاری میزبان عزت الله ضرغامی هستیم و با هماهنگی استانداری و فرمانداری برنامه های پرباری برای این سفر تدارک دیده شده است.

آزادیخواه اظهار کرد: بعد از استقبال از دکتر ضرغامی در جوار مزار مطهر شهدای گمنام ملایر ، بازدیدی از فضای تفریحی _ توریستی بام ملایر و پروژه مینی ورلد داریم و وزیر میراث فرهنگی از این پتانسیل بزرگ تفریحی_ توریستی بازدید و وضعیت آن را ارزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی فردا به ملایر سفر می کند

وزیر میراث فرهنگی فردا به ملایر سفر می کند