مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:302022-12-28بين الملل

دیوان عالی آمریکا با بازگشایی مرز ها به روی مهاجران مخالفت کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیوان عالی آمریکا سه شنبه به وقت محلی گفت که به لغو سیاست موسوم به Title 42 که دوره دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا وضع شده بود، - دیوان عالی آمریکا با لغو یکی از سیاست های بهداشتی این کشور که در دوره شیوع کرونا برای جلوگیری از ورود مهاجران وضع شده بود، مخالفت و اعلام کرد که این سیاست به قوت خود باقی خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیوان عالی آمریکا سه شنبه به وقت محلی گفت که به لغو سیاست موسوم به Title 42 که دوره دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا وضع شده بود، رای نداده است.

چهار قاضی این دیوان به لغو این سیاست رای دادند، اما پنج قاضی دیگر خواهان ادامه آن شدند.

نوزده ایالت آمریکا در طوماری به دیوان عالی اعلام کرده بودند که در صورت لغو این سیاست با موج مهاجران در مرز های خود با مکزیک مواجه خواهند شد.

دیوان عالی در حکم خود گفت: این ایالت ها می گویند که در مرز با بحران مهاجران مواجه می شوند و سیاستگذاران هنوز نتوانسته اند بر سر اتخاذ تدابیر کافی به توافق برسند.

این دیوان افزود: ایالت ها می گویند تنها راه برای مقابله با بحران آن است که دیوان عالی به دولت فدرال دستور دهد سیاست Title 42 تا هر زمانی که امکان دارد، ادامه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عالی آمریکا با بازگشایی مرز ها به روی مهاجران مخالفت کرد

دیوان عالی آمریکا با بازگشایی مرز ها به روی مهاجران مخالفت کرد