مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:402022-12-28بين الملل

هشدار انصارالله نسبت به توقف فعالیت بندر الحدیده در غرب یمن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المسیره یمن، اسحاق تأکید کرد که کشور های متجاوز همچنان نسبت به این بندر بی توجهی می کنند، - محمد اسحاق رییس بنیاد بنادر دریای سرخ یمن سه شنبه شب نسبت به پیامد های اقدامات هدفمند کشور های متجاوز برای به تعطیلی کشاندن بندر الحدیده در غرب یمن هشدار داده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المسیره یمن، اسحاق تأکید کرد که کشور های متجاوز همچنان نسبت به این بندر بی توجهی می کنند، آن ها مانع از واردات و ورود لوازم یدکی تجهیزات و ابزار های راه اندازی این بندر می شوند که خود تهدیدی خطرناک است و موجب می شود که فعالیت این بندر متوقف شود.

وی افزود: جلوگیری از ورود لوازم یدکی این تجهیزات که در خدمت به اهداف بشردوستانه است و عامل پذیرش مواد غذایی است، در چارچوب جنایت کشور های متجاوز صورت می گیرد که با هدف گرسنه نگه داشتن ملت یمن و افزایش مشکلات آنان صورت می گیرد.

اسحاق اظهار کرد: بندر الحدیده به دستگاه های جدید نیاز دارد که از آن جمله می توان به جرثقیل پایانه های کانتینری اشاره کرد که مورد حمله ائتلاف متجاوز قرار گرفته است.

رییس بنیاد بنادر دریای سرخ یمن سازمان ملل متحد را مسؤول سکوت در قبال این اقدامات کشور ها متجاوز دانسته که موجب نیاز مضاعف مردم یمن ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انصارالله نسبت به توقف فعالیت بندر الحدیده در غرب یمن

هشدار انصارالله نسبت به توقف فعالیت بندر الحدیده در غرب یمن