مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:452022-12-28اقتصادي

تلاش می کنیم تا دهه فجر پروژه های نیمه تمام بهره برداری شوند


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: تلاش می کنیم تا دهه فجر و یا پایان سال پروژه های نیمه تمام قابل بهره برداری، به اتمام برسند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: تلاش می کنیم تا دهه فجر و یا پایان سال پروژه های نیمه تمام قابل بهره برداری، به اتمام برسند.

مهدی جمالی نژاد در گفت و گویی با ایسنا در بازدید از محور شادمهر به کاشمر اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از استان های مختلف کشور داشتیم خوشبختانه اعتبارات بسیاری برای پروژه های کلیدی و اساسی در استان ها تخصیص داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پیشرفت باند دوم محور کاشمر به شادمهر که از مصوبات سفر دور اول دولت نهم به خراسان رضوی بود، گفت: اگر مشکل معارضین رفع و تخصیص اعتبارات سرعت گیرد خواهیم توانست هر دو قطعه باقی مانده محور شادمهر به کاشمر را در اسرع وقت تحویل دهیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه سرعت بیشتری به خود گرفته و هر دو پیمانکار این پروژه اذعان داشتند اعتبارات ریاست جمهوری به موقع تخصیص داده می شود.

وی اظهار کرد: اگرچه موضوعاتی در خصوص وجود معارض و مشکلاتی در زمینه آزادسازی زمین مطرح شد، اما بنا به قول مساعد فرماندار شهرستان، در اولین فرصت توافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم تا دهه فجر پروژه های نیمه تمام بهره برداری شوند

تلاش می کنیم تا دهه فجر پروژه های نیمه تمام بهره برداری شوند