مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:562022-12-28سياسي

لزوم اجرای صحیح طرح رتبه بندی معلمان/ پاداش فرهنگیان بازنشسته 1401 پرداخت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رضا حاجی پور سه شنبه شب همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در یادواره 100 شهید حوزه جوادالائمه به میزبانی روستای کمانگرکلا بخش دشت سر این شهرستان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم تاکنون عملکرد خوبی در اجرای قانون رتبه بندی معلمان داشته است، طرحی که سال های زیادی بر روی زمین مانده بود و جرأت اجرای آن وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه در اجرای صحیح این قانون مشکلاتی وجود دارد و مطالبات در این بین فراوان است، افزود: انتظار می‎رود وزیر آموزش و پرورش با درنظر گرفتن شرایط همه قانون را اجرا کند و یکی از مهمترین مطالبات همه معلمان در سراسر کشور به نتیجه برسد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه رتبه بندی معلمان در چند دولت گذشته اجرایی نشد و جرأت اجرا آن دیده نمی شد، خاطرنشان کرد: ولی با اجرایی شدن طرح در مجلس شورای اسلامی در دولت سیزدهم اجرا شده و به آن جامه عمل پوشاند.

وی با قدردانی از اجرای طرح ساماندهی معلمان و فرهنگیان، یادآور شد: معلمان زیادی سالیان سال به صورت خرید خدمت، حق‎التدریس، معلمان پیش دبستانی، غیرانتفاعی و سرباز معلم مشغول به فعالیت بودند و کسی پیگیر امور آنها نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای صحیح طرح رتبه بندی معلمان/ پاداش فرهنگیان بازنشسته 1401 پرداخت شود

لزوم اجرای صحیح طرح رتبه بندی معلمان/ پاداش فرهنگیان بازنشسته 1401 پرداخت شود