مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:052022-12-28اجتماعي

تریبون های آزاد دانشجویی در سمنان تقویت شود


رییس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان خواستار تداوم برگزاری و تقویت تریبون های آزاد دانشجویی در این استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا کریم، رییس دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در برنامه تریبون آزاد دانشجویی، از تشکیل این برنامه ابراز خرسندی کرد و خواستار تداوم آن شد.

وی اظهار کرد: این قبیل اقدامات دارای نکات ارزنده و مثبتی است و ارتباط مستقیمی با رسالت های معلمی دارد و می تواند اثرات قابل توجهی در مسیر معلمان و فرهنگیان در رسیدن به اهداف تعالی آموزش و پرورش داشته باشد.

برنامه تریبون آزاد دانشجویی و جلسه پرسش و پاسخ با موضوع بیان نگاه های مختلف حول شعار زن، زندگی، آزادی و همچنین تفسیر شعائر آزادی خواهی معترضان، رسالت دانشجوی مطالبه گر، بررسی مسائل مربوط به پوشش و حجاب، هجمه رسانه ای در حوزه جنگ شناختی و نیز تأثیرپذیری سلبریتی ها در جریانات اخیر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در سالن علامه حائری پردیس الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

در پایان این برنامه، علی اصغر حسام نژاد، معاون گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان سمنان پاسخگوی شبهات و سؤالات دانشجویان بود.

همچنین برنامه ای با حضور معاون استاندار سمنان، رییس دانشگاه، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و حضور پرشور دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون های آزاد دانشجویی در سمنان تقویت شود

تریبون های آزاد دانشجویی در سمنان تقویت شود