مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:102022-12-28سياسي

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد


پوستر اسری و ارمون ( اشک و آرزو) که به شیوه داستان مصور (کمیک استریپ) صورت گرفته، کاری است در پاسداشت مادران شهید و مادران شهدای جاویدالاثر که به رغم سال ها چشم انتظاری، - ایسنا/مازندران پوستر اسری و ارمون ( اشک و آرزو) که به شیوه داستان مصور (کمیک استریپ) صورت گرفته، کاری است در پاسداشت مادران شهید و مادران شهدای جاویدالاثر که به رغم سال ها چشم انتظاری، چراغ امید و آرزوی آنان همچنان افروخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه این پوستر از این جهت حائز اهمیت است که در مناسبت ها بیشتر پوستر طراحی می شود و به صورت کمیک استریپ نیست، اظهار کرد: کمیک استریپ به شکل آثار چند رسانه ای است، به نوعی می توان داستان مصور دانست.

مهدی معصومی گرجی، افزود: این پوستر از لحاظ محتوایی برای تشییع پیکر شهدای گمنام طراحی شده است.

دراین اثر نقش زن و مادر را برجسته کرد.

وی با بیان اینکه نقش مادر در این اثر موضوعی است که این روزها بسیار برجسته شده است، یادآور شد: در این پوستر چند رسانه ای بحث زنان و مادران فاطمی که دارای ایستادگی و مقاومت خاصی هستند را مد نظر قرار داده است.

رییس حوزه هنری مازندران، تصریح کرد: این پوستر از این جهت برای ما مهم است که مادران شهدا ایمان دارند شهدا زنده هستند؛ طبق سوره مبارکه آل عمران آیه 169وَلا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد

پوستر «أسری و أرمون» در حوزه هنری مازندران رونمایی شد