مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:152022-12-28سياسي

چتر سرخ زندگی بر سر بیماران نیازمند اهدای خون در گلستان


مدیرکل انتقال خون گلستان از آغاز پویش چتر سرخ زندگی از ابتدای دی ماه جاری در استان گلستان خبر داد و گفت: این پویش تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

- دکتر فاطمه محمدی امروز چهارشنبه 7 دی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زمستانه چتر سرخ زندگی در استان گلستان، اظهار کرد: این پویش با هدف تأمین خون مورد نیاز بیماران در سراسر کشور و استان گلستان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پویش چتر سرخ زندگی از ابتدای دی ماه در استان گلستان آغاز شده است، افزود: این پویش تا پایان زمستان با هدف افزایش مشارکت عموم مردم در امر انسان دوستانه اهدای خون در استان اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان به کاهش ذخایر خونی در فصل سرما اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به ورود فصل سرما و نوسانات ذخایر خون ناشی از شرایط جوی و بروز بیماری هایی که منع اهدای خون دارند، همه ساله در فصل سرما به علت ریزش مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون، با کاهش ذخایر خون مواجه می شویم.

محمدی نیاز به خون و فرآورده های آن را یک نیاز دائمی و مستمر دانست و تأکید کرد: پویش چتر سرخ زندگی همزمان با سراسر کشور در استان گلستان راه اندازی شده تا از عموم مردم در قالب این پویش برای مراجعه به مراکز انتقال خون و شرکت در اهدای خون دعوت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر سرخ زندگی بر سر بیماران نیازمند اهدای خون در گلستان

چتر سرخ زندگی بر سر بیماران نیازمند اهدای خون در گلستان