مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:252022-12-28بين الملل

شهادت و جراحت 3 هزار یمنی در نقاط مرزی با آتش سعودی فقط در سال 2022


خبرگزاری رسمی یمن اعلام کرد که در طول سال 2022، به دلیل حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف سعودی به مناطق مرزی در استان صعده، نزدیک به 3 هزار یمنی و شماری از مهاجر ان آفریقایی شهید و مجروح شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اثر حملات توپخانه ای و موشکی ارتش عربستان سعودی علیه مناطق مرزی استان صعده از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و 909 شهروند از جمله شماری از مهاجران آفریقایی کشته و مجروح شدند.

عبدالله مسرع رییس بیمارستان رازح الریفی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، تصریح کرد که که از زمان امضای قرارداد آتش بس در اوایل آوریل گذشته تاکنون به دلیل حملات توپخانه ای و موشکی دشمن سعودی، در شهرستان مرزی شدا بیش از 907 نفر شهید و مجروح شده اند.

         وی افزود که این بیمارستان، طی این مدت، میزبان 111 شهید و 769 مجروح از جمله شماری از مهاجران آفریقایی بود.

 از زمان امضای آتش بس سازمان ملل و پس از آن هیچ تغییری در رفتار جنایتکارانه رژیم سعودی ایجاد نشده است، بلکه حتی مناطق مرزی شاهد تشدید مداوم حملات علیه منازل و مزارع شهروندان یمنی و خسارت وارد آمدن به اموال عمومی و خصوصی است.

رییس بیمارستان رازح الریفی توضیح داد که به دلیل کمبود امکانات در این بیمارستان، شماری از مجروحان که وضعیتشان وخیم بوده، به بیمارستان های صع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت و جراحت 3 هزار یمنی در نقاط مرزی با آتش سعودی فقط در سال 2022

شهادت و جراحت 3 هزار یمنی در نقاط مرزی با آتش سعودی فقط در سال 2022