مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:302022-12-28اقتصادي

ارائه تسهیلات به پروژه هایی که بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند


مدیرکل دفتر آینده پژوهی،مدلسازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: هدف دولت این است که واحدها و پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالای 70درصد دارند در اولویت دریافت تسهیلات بانکی قرار بگیرند و حتی الامکان از تعریف پروژه های جدید پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم صیامی، مدیرکل دفتر آینده پژوهی، مدلسازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، در جلسه بررسی وضعیت استان البرز در اعطای تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 که در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز برگزار شد، گفت: استان البرز؛ جزء 5 استان برتر در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره 18 است.

مدیرکل دفتر آینده پژوهی، مدلسازی و مدیریت اطلاعات اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، افزود: 900 طرح در کمیته استانی البرز مصوب شده و بلحاظ میزان اشتغال تعهدشده جزء استان های در رده بالا است.

وی به روند اجرای اعطای تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 اشاره کرد و افزود: ماحصل کمیته های تبصره18 در کشور تصویب 65هزار طرح بوده که از این تعداد طرح، حدود 320 هزار اشتغال تعهدشده در این کمیته ها تایید شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین، رقم 104 هزار میلیارد تومان هم تسهیلات به تصویب این کمیته ها رسیده که از این مبلغ حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات به پروژه هایی که بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند

ارائه تسهیلات به پروژه هایی که بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند