مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:352022-12-28اقتصادي

اردبیل به جمع باشگاه های 1000 نفری اشتغال وارد شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: استان اردبیل به جمع باشگاه های با اشتغال یک هزار نفری کشور وارد شده است.

- رامین صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در قالب باشگاه یک هزار نفری، قرار است 14 صنعت بزرگ در استان اردبیل تا آخر سال 1403 راه اندازی شود که فرصت اشتغال هر یک از این صنایع، یک هزار نفر خواهد بود.

وی تنها راه توسعه استان را در شرایط کنونی بها دادن به تولید، سرمایه گذاری و پشتیبانی از فعالان این حوزه اعلام کرد و گفت: در 2 سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده، گام های مؤثری در این بخش برداشته شده و در دولت سیزدهم نیز سعی بر افزایش سهم استان در تولید اشتغال و تولید صنایع با ارزش افزوده بیشتر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: صنعت رو به رشد استان فرصت اشتغال بیشتری را برای متقاضیان فراهم کرده که انتظار می رود سهم اشتغال بخش صنعت از 28 درصد فعلی به متوسط کشوری که 32.

5 درصد است، ارتقا یابد.

صادقی نشست اخیر استاندار اردبیل و برخی از مدیران و مسئولان را با معاون اول رییس جمهور در حمایت از سرمایه گذاری و تولید یادآور شد و افزود: در این نشست قرار شده 14 صنعت بزرگ در استان اردبیل که زمینه اشتغال یک هزار نفر را در هر یک از این واحدها دارند، راه اندازی شود تا اردبیل به باشگاه یک هزارتایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به جمع باشگاه های 1000 نفری اشتغال وارد شده است

اردبیل به جمع باشگاه های 1000 نفری اشتغال وارد شده است