مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:522022-12-28اقتصادي

راه اندازی خانه خلاق «مبل و منبت» و «مروار» در ملایر


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از راه اندازی خانه خلاق «مبل و منبت» و «مروار» در ملایر در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از راه اندازی خانه خلاق مبل و منبت و مروار در ملایر در آینده نزدیک خبر داد.

محمدرضا خلجی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تأسیس خانه های خلاق صنایع دستی متناسب با ظرفیت هر شهرستان در دستور کار است، گفت: شهرستان همدان در حال حاضر دارای خانه خلاق سفال است که مورد استقبال فعالان این حوزه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در خانه های خلاق صنایع دستی مشکلات فعالان شناسایی و احصا می شود، تصریح کرد: در واقع این مکان ها بستری است که به صورت علمی و با انتقال علم و تجربه به صنعتگران یاری می رساند.

خلجی با بیان اینکه راه اندازی خانه خلاق صنایع دستی در همدان در دستور کار است، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان در زمینه سفال، خانه خلاق سفال در همدان فعال است و در صددیم برای دیگر رشته ها نیز خانه خلاق داشته باشیم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: نگاه به خانه های صنایع دستی تخصص محور است و متناسب با ظرفیت هر شهرستان و منطقه ایجاد می شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خانه خلاق «مبل و منبت» و «مروار» در ملایر

راه اندازی خانه خلاق «مبل و منبت» و «مروار» در ملایر