مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:522022-12-28اقتصادي

کاهش بیش از 50 درصدی تولید سیب درختی در اهر


فرماندارشهرستان اهر، از کاهش بیش از 50 درصدی تولید سیب درختی در سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: ظرفیت تولید سیب در باغات شهرستان 140 هزار تُن در سال است ولی امسال به دلیل حوادث غیرمترقبه از جمله سرمازدگی میزان تولید سیب در این شهرستان به 65 هزار تُن کاهش یافت.

- ابوالفضل غنی زاده، چهارشنبه 7 دیماه، در جلسه بررسی مشکلات باغداران شهرستان اهر اظهار کرد: نرخ نگهداری محصولات کشاورزی در سردخانه ها به دلیل اینکه در زمان برداشت میوه اعلام نمی شود و چون پس از ذخیره سازی میوه تعرفه اعلام شده، باغداران گلایه می کنند، از این رو با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تلاش می کنیم تعرفه گذاری نرخ سردخانه ها در شهرستان به تناسب شرایط اقتصادی بخش کشاورزی تعیین شود و حتماً نظر باغداران و مدیران سردخانه ها به جهت جلوگیری از زیان اقتصادی طرفین لحاظ شود.

وی افزود: گلایه باغداران از افزایش تعرفه نگهداری محصولات کشاورزی در سردخانه ها را بررسی می کنیم، اینکه باغداران از افزایش 70 درصدی تعرفه سردخانه ها معترض هستند را با در نظر گرفتن صلاح طرفین ارزیابی خواهیم کرد.

فرماندار اهر گفت: باغداران و مدیران سردخانه ها با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نمایندگان خود را انتخاب و تعرفه هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بیش از 50 درصدی تولید سیب درختی در اهر

کاهش بیش از 50 درصدی تولید سیب درختی در اهر