مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:552022-12-28پزشكي

سند ملی درمان بیماران سوختگی اصفهان در حوزه پیشگیری تهیه شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: علاوه بر اطلاع رسانی ملزومات رعایت ایمنی و پیشگیری توسط دستگاه ها، سند ملی درمان بیماران سوختگی به منظور بررسی علل سوختگی تهیه شد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به هفته پیشگیری از سوختگی اظهار کرد: با توجه به هزینه های بسیار زیاد سوختگی سند ملی درمان بیماران سوختگی در حوزه پیشگیری تهیه شده که در آن علل سوختگی صنایع، برق گرفتگی، حوادث خودرویی، خانگی و سایر موارد را بررسی کردند که در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کمیته دائمی پیشگیری از سوختگی را ایجاد و در کارگروه سلامت و جامعه برای پیشگیری از این رخدادها برنامه ریزی کند.

وی افزود: علاوه بر این دستگاه ها و شهرداری ها باید در این زمینه و متناسب با این روز اطلاع رسانی کنند و آموزش و پرورش نیز رعایت الزامات ایمنی در مدارس و آزمایشگاه ها را اعلام کند و اصول ایمنی را آموزش دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: ثبت شهرک های صنعتی باید منوط به اجرایی شدن اصول ایمنی و پیشگیری و کنترل حریق و حادثه که منجر به آسیب و سوختگی کارگران می شود صورت گیرد و تمامی واحدهای صنعتی نسبت به برگزاری مانور، آموزش و تقویت امکانات ملزم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی درمان بیماران سوختگی اصفهان در حوزه پیشگیری تهیه شد

سند ملی درمان بیماران سوختگی اصفهان در حوزه پیشگیری تهیه شد