مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:002022-12-28سياسي

آنالیز آسیب های اجتماعی در بیرجند/اجرای 2 طرح برای رفع زباله گردی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا و تفکیک در مقصد در راستای رفع پدیده زباله گردی در استان اجرایی می شود.

- سید محمد رضا طالبی در گفت و گو با مهر با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در خراسان جنوبی بیان کرد: متأسفانه چند آسیب اجتماعی دامن گیر این استان بوده که ساماندهی و حل این مشکلات بر عهده کارگروه اجتماعی فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده است.

وی زباله گردی را یکی از آسیب های اجتماعی جدی در استان دانست و گفت: در راستای حذف این پدیده طرح تفکیک زباله از مبدا تهیه شده و رأی شورای اسلامی شهر را اخذ کرده است.

طالبی با بیان اینکه این طرح در برخی از مجتمع های مسکونی به صورت آزمایشی اجرایی می شود، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح مناقصه ای بین شرکت های خدمت رسان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح تفکیک زباله در داخل خانه انجام می شود، افزود: شرکت برنده در مناقصه، با استفاده از ظرفیت و ساماندهی زباله گردها، به درب خانه مراجعه کرده و زباله های تفکیک شده را تحویل می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح در آینده ای نزدیک نهایی می شود، گفت: بانک اطلاعاتی زباله گردها تکمیل شده و در اجرای طرح، از این افراد استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنالیز آسیب های اجتماعی در بیرجند/اجرای 2 طرح برای رفع زباله گردی

آنالیز آسیب های اجتماعی در بیرجند/اجرای 2 طرح برای رفع زباله گردی