مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:052022-12-28سياسي

شهیدان الگوی حماسه/ «تداوم راه» تنها خواسته شهدا است


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه شهیدان ما معنا و الگوی حماسه سازی هستند، گفت: شهدا جان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب فردا کردند و بهترین کار، - تداوم راهشان است.

علی اصغر خانی در حاشیه مراسم یادواره گرامیداشت شهیدان هونستان از توابع میامی و در گفتگو با مهر ، با بیان اینکه شهدا برای دفاع از قرآن، انقلاب و کشور جهاد کردند و وارد معامله ای عاشقانه با خدا شدند، ابراز کرد: شهدا با خون سرخ شان برای حضور در محضر خدا وضو ساختند لذا اعتقاد داریم که اگر شهدا نبودند آن هم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، قطعاً امروز چیزی به نام ایران وجود نداشت.

وی با بیان اینکه هیچ جنگی با دوران دفاع مقدس ما قابل قیاس نیست، افزود: بزرگترین جنگ قرن، جنگ جهانی دوم بود که چهار سال طول کشید و خروجی آن 20 میلیون کشته برآورد می شود اما دفاع مقدس هشت سال به طول انجامید و طولانی ترین جنگ قرن نامیده شد آن هم جنگی که شرق و غرب به عراق کمک تسهیلاتی و پشتیبانی می کردند و ما فقط به خداوند و سپس مردم و جوانان ارزشمندمان تکیه داشتیم.

جنگ با تمام ابرقدرت های دنیا نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه جوانان ما با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادند، تاکید کرد: دشمن از آن زمان تا امروز، نابودی ایران مقتدر را می خواهد و این را در دوران دفاع مقدس به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان الگوی حماسه/ «تداوم راه» تنها خواسته شهدا است

شهیدان الگوی حماسه/ «تداوم راه» تنها خواسته شهدا است