مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:202022-12-28سياسي

همین مردم اند که سحر امپراتوری دروغ را باطل می کنند


از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، مردم باطل السحر همه فتنه ها و آشوب ها بوده اند که اوج آن را در 9 دی و بی توجهی و عدم همراهی آن ها با اغتشاشگران در سه ماه گذشته می توان دید.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- حسن رشوند: تقریباً همه اتفاقات و پدیده های سیاسی – اجتماعی دارای یکسری وجوه مشترک است که اگر تحلیلگران بتوانند زنجیره بین آن ها را درست تشخیص دهند، هم می توانند از گسترش آن جلوگیری کنند و هم مانع شکل گیری اتفاقات مشابه در مقاطع دیگر شوند.

فتنه 88 از همان جنس اتفاقات تلخی بود که به شکل دیگر و در قالب کوچک تر در دی ماه 96، آبان 98 و در نمونه تلخ تر آن که با مسئله حجاب گره خورد، در ماه های اخیر به بهانه فوت مهسا امینی در مرکز پلیس امنیت تکرار شد.

وقوع ناآرامی ها و فتنه ها در هر کشوری نمی تواند خلق الساعه باشد، بلکه مدت ها زمینه چینی و بسترسازی می خواهد تا آن اتفاق رخ دهد.

تورق در بستر های شکل گیری ناآرامی ها و فتنه های گذشته در جمهوری اسلامی ایران همان طور که رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 تأکید داشتند، نشان می دهد که حداقل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی یک دهه و بیشتر روی آن کار کردند و تمام عده و عده خود را همانند جنگ احزاب در صدر اسلام بسیج کردند تا آن را به نتیجه برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همین مردم اند که سحر امپراتوری دروغ را باطل می کنند

همین مردم اند که سحر امپراتوری دروغ را باطل می کنند