مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 11:552022-12-28اقتصادي

دلیل کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج چیست؟/مقصر واقعی کیست؟


در خصوص فرودگاه یاسوج و کم شدن پروازهای آن همواره هم حرف و حدیث های زیادی وجود داشته و شاید بیشترین هجمه بر روی مدیریت فرودگاه یاسوج باشد که عده ای دلیل کم شدن این پروازها را کم کاری مدیریت فرودگاه می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج شاید کسی باور نمی کرد که روزی زمین های هموار دشت مهریان در شهر یاسوج تبدیل به محل نشست و برخواست طیاره ها شود و این قسمت از شهر یاسوج برای همیشه مشمول ساخت و سازها برج های چند طبقه و خانه های لوکس نشود.

صحبت از فرودگاه یاسوج است که از روز ساخت آن تاکنون عالوه بر مزیت ها و محاسنی که داشته با حاشیه های فاروانی نیز روبرو بوده است.

مهم ترین خبری که تاکنون از فرودگاه یاسوج شنیده شده و شاید تا همیشه به عنوان مهم ترین خبر در تاریخ درج شود سقوط هواپیمای ای .

تی .

آر 72 در بهمن ماه سال 1396 باشد که طی آن 66 مسافر و خدمه جان خود را از دست دادند.

اما از زمان شکل گیری فرودگاه تاکنون علاوه بر سانحه سقوط حاشیه های دیگری هم گریبانگیر فرودگاه بوده است از زمین هایی که مردم روستای مهریان همچنان معترض و معارض و گلایه مند آن هستند و می گویند کلاه گشادی بر سر آن ها رفته است.

از دیگر حاشیه های فرودگاه یاسوج می توان به فعالیت واحدهای گلخانه ای در آن اشاره کرد که در دوره مدیریت قبلی با حاشیه سای فراوانی روبرو شد و گویی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج چیست؟/مقصر واقعی کیست؟

دلیل کاهش پروازهای فرودگاه یاسوج چیست؟/مقصر واقعی کیست؟