مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:062022-12-28سياسي

اعتبارات فرهنگی در کشور به دلیل نبود تدبیر و ساز و کار هدر می رود


در کشور ما برای کارهای فرهنگی هزینه های زیادی می شود اما این اعتبارات به دلیل نبود ساز و کار و تدبیر درست، به هدر می روند.

- دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: در کشور ما برای کارهای فرهنگی هزینه های زیادی می شود اما این اعتبارات به دلیل نبود ساز و کار و تدبیر درست، به هدر می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیداحمد آوایی صبح امروز چهارشنبه در آیین رونمایی از کتاب شهدای ذریّه سادات شهرستان دزفول که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در کشور ما برای کارهای فرهنگی هزینه های زیادی می شود و دستگاه و نهادهای فرهنگی متعددی وجود دارد اما این اعتبارات به دلیل نبود ساز و کار و تدبیر درست، هدر می رود.

وی با اشاره به جزیره ای عمل کردن دستگاه های فرهنگی افزود: اعتباراتی که برای اقدامات فرهنگی به این دستگاه ها تعلق می گیرد عمدتاً صرف خرید تجهیزات می شود در حالی که اگر تدبیر و درایت در این خصوص وجود داشت اکنون وضعیت فرهنگی کشور در شرایط نامناسب فعلی نبود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی در جایی که باید باشد نیست، به عنوان مثال نمایندگان و فرمانداری ها از این اعتبارات محروم هستند و در مقابل این اعتبارات به دستگاه هایی داده می شود که آن را بدون حساب و کتاب هدر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات فرهنگی در کشور به دلیل نبود تدبیر و ساز و کار هدر می رود

اعتبارات فرهنگی در کشور به دلیل نبود تدبیر و ساز و کار هدر می رود