مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:252022-12-28بين الملل

رأی دیوان عالی آمریکا به سیاست مرزی ترامپ


دیوان عالی آمریکا درخواست برای کنار گذاشتن یکی از محدودیت های مرزی اعمالی دولت دونالد ترامپ را رد کرد و به حفظ این محدودیت رای داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که وضعیت مرزهای آمریکا انتقادات شدید جمهوری خواهان از دموکرات ها درباره وضعیت مرزهای جنوبی این کشور ادامه دارد، دیوان عالی درخواست برای کنار گذاشتن یکی از دستورالعمل های مرزی دولت ترامپ را کنار گذاشت.

دیوان عالی آمریکا با پنج رأی مخالف در برابر چهار رأی موافق، درخواست دولت جو بایدن برای کنار گذاشتن یکی از محدودیت های اعمالی دولت دونالد ترامپ را رد کرد لذا این محدودیت همچنان باقی می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه پالتیکو ، دیوان عالی آمریکا مانع از برداشتن یکی از سیاست های اعمال شده مرزی در دولت دونالد ترامپ شد.

پنج قاضی از مجموع نُه قاضی این دیوان درخواست دولت جو بایدن برای برداشتن دستور موسوم به عنوان 42 را رد کرده و دولت بایدن را به ادامه این دستورالعمل مرزی دولت ترامپ مجبور کردند.

دولت ترامپ که مواضع تندی در خصوص مهاجران داشت و دست به اقداماتی از قبیل ساختن دیوار مرزی در آمریکا زده بود، با توسل به عنوان 42 مانع از ورود میلیون ها مهاجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی دیوان عالی آمریکا به سیاست مرزی ترامپ

رأی دیوان عالی آمریکا به سیاست مرزی ترامپ