مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:402022-12-28فرهنگي

راهیابی حدود 20 اثر از مناطق به جشنواره تئاتر فجر


زارعی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از آثار شرکت کننده در جشنواره تئاتر مناطق کشور به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه خواهند یافت، گفت: «از بین تمامی آثار شرکت کننده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور بین 15 تا 20 اثر برای حضور در جشنواره بین المللی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جشنواره تئاتر استانی تا زمان پذیرفته شدن برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر تمرین نداشتند و پس از اعلام آثار از طرف دبیرخانه روزهای نزدیک به برگزاری جشنواره تمرین هایشان مجددا آغاز می شد.

در حالیکه با احیای جشنواره تئاتر منطقه ای، تمرین های گروه تعطیل نخواهد شد و تا زمان حضور در جشنواره فجر ادامه خواهد داشت.

قطعاً کیفیت اثری که نزدیک به هفت یا هشت ماه برای آن وقت صرف شده است نسبت به اثری که تنها دو ماه برای آن زمان گذاشته اند؛ بسیار متفاوت خواهد بود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، جشنواره تئاتر منطقه ای را  محلی برای تبادل نظر هنرمندان معرفی کرد و گفت: در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای، کارگاه ها و جلسات نقد و بررسی قرار داده ایم تا گروه ها پیش از آن که به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کنند، با نواقص و نکات مثبت آثارشان آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی حدود 20 اثر از مناطق به جشنواره تئاتر فجر

راهیابی حدود 20 اثر از مناطق به جشنواره تئاتر فجر