مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:452022-12-28اقتصادي

تشریح علت گرانی خودرو از زبان وزیر صمت


وزیر صنعت، معدن و تجارت با برشمردن دلایل متعدد تاثیرگذاری افزایش قیمت دلار بر قیمت های بازار، علت این امر را تلاش مردم برای حفظ ارزش پول خود با خرید کالاهایی که این ارزش را حفظ کنند، - اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا فاطمی امین در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره علت افزایش قیمت خودرو، اظهار کرد: بحث خودرو خیلی شیرین است و هر خبرنگاری که می بینیم درباره اش می پرسد؛ اگر بخواهم در این زمینه توضیح دقیقی بدهم شاید در این فرصت خیلی امکان پذیر نباشد، اما آنچه که می توانم بگویم این است که در شش ماه آینده حداقل هشتصدهزار تا یک میلیون خودرو به بازار عرضه می شود که بخشی از آن وارداتی و بخشی تولید داخل است و می تواند جلوی خیلی از التهابات را بگیرد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره بروز مشکل در تولیدات مواد اولیه به خصوص در بخش پتروشیمی، افزود: یک تا دو واحد پتروشیمی دچار مشکل شده بودند که از همین هفته فعال شده اند و هفته بعد عرضه خود را در بورس خواهند داشت.

مدیران بورس کالا دارند نرم افزاری را تهیه می کنند که البته باید جزییات آن را از خودشان بپرسید، اما قرار است که ورود مردم و خرید از بورس کالا را تسهیل کند که واسطه کارگزار نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح علت گرانی خودرو از زبان وزیر صمت

تشریح علت گرانی خودرو از زبان وزیر صمت