مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:552022-12-28اقتصادي

ایجاد 272 مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی


معاون وزیر کار از ایجاد 272 مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی خبر داد و با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار تاکید کرد: با اجرای این طرح 80 درصد مهارت آموختگان جذب بازار کار می شوند.

- خبر داد و با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار تاکید کرد: با اجرای این طرح 80 درصد مهارت آموختگان جذب بازار کار می شوند.

غلامحسین حسینی نیا در گفت وگو با ایسنا، با تشریح عملکرد یکساله سازمان فنی و حرفه ای در حوزه آموزش تا مهرماه امسال اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه عملکرد آموزش بخش دولتی، 19 گروه هدف را مورد آموزش قرار داده که آسیب دیدگاه اجتماعی، افراد دارای معلولیت، پناهندگان و اتباع خارجی، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی دانش آموزان و دانشجویان، زنان خانه دار، زنان سرپرست خانوار، شاغلین بنگاه های اقتصادی، معتادان بهبودیافته، زندانیان، سربازان وظیفه، کودکان کار و خیابان، مشمولان بیمه بیکاری، متقاضیان مهارت آموزی و ساکنین مناطق محروم مرزی و روستایی و عشایر را شامل می شود.

وی افزود: در فاصله مهرماه سال گذشته تا مهرماه امسال جمعا 644 هزار و 426 نفر دوره آموزش به گروه های هدف 19 گانه از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 272 مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی

ایجاد 272 مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی