مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:102022-12-28فرهنگي

ارسال 120 اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به 120 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت از سراسر کشور گفت: مراسم اختتامیه فردا در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

- یاسر محجوب در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه هیئت انتخاب جشنواره فیلم کوتاه رشت تعداد 120 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از سراسر کشور را بررسی کردند، گفت: 42 اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه آثار از 19 استان کشور، 26 شهر و 55 نفر شرکت کننده ارسال شده است، افزود: 120 فیلم از هنرمندان علاقمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره از صبح روز جمعه 9 دی با اکران مردمی و دانش آموزی آغاز به کار می کند، تصریح کرد: در روز اول جشنواره 2 کارگاه آموزشی طوفان نهان قدرتی و مهدی رحیمی نجات برگزار می شود و در روز جمعه همه شرکت کنندگان برای دیدار از خانه میرزا کوچک و مقبره می روند.

محجوب با اشاره به برگزاری اکران تخصصی آثار ویژه شرکت کنندگان و هنرمندان ادامه داد: این برنامه ساعت 16 در تالار مرکزی رشت انجام می شود و پس از اکران، نقد و بررسی آثار توسط نواب محمودی با حضور شرکت کنندگان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 120 اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

ارسال 120 اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت