مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:152022-12-28سياسي

معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»


معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: معمولان به عنوان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا» انتخاب شده و اجرای آن در این شهر آغاز شده است.

- خرم آباد- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: معمولان به عنوان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی مبنا انتخاب شده و اجرای آن در این شهر آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حسین نورالدینی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبردی آزمایش سرشماری ثبتی مبنا با حضور مدیران و معاونین ادارات کل پست، ثبت احوال و دفتر تقسیمات سیاسی آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و همچنین بخشدار و شهردار شهر معمولان اظهار داشت: طرح آزمایشی ثبتی مبنا در واقع آمادگی همه مردم و مسؤلین برای طرح کلی و نهایی در سال 1405 است و با توجه به اینکه در کل کشور به انتخاب مرکز آمار ایران در هر استان یک شهر معرفی شده، شهر معمولان در استان لرستان انتخاب شد.

وی، افزود: این طرح که در گذشته به عنوان نفوس و مسکن مطرح شده بود در واقع یکی از مهم ترین طرح های آماری است که بر اساس آن نقشه راه و سند توسعه کشور برنامه ریزی می شود.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، تاکید کرد: اداره کل پست استان حداکثر به مدت یک هفته نسبت به اختصاص کد پستی به تمامی خانوارها و پوشش 100 درصدی تمام مکان های شهر معمولان اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»

معمولان شهر پایلوت در اجرای طرح سرشماری ثبتی «مبنا»