مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:402022-12-28بين الملل

خیزش 36 شهر مراکش علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


شهروندان 36 شهر در مراکش در حمایت از مسئله فلسطین و محکوم کردن عادی سازی روابط رباط با رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از العهد، شهروندان مراکش در شهرهای مختلف این کشور با شعار همه ما با فلسطین و مخالف عادی سازی روابط کشورمان با رژیم صهیونیستی هستیم به خیابان ها آمدند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در راهپیمایی بر اهمیت مخالفت با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و حضور مسئله فلسطین در دل و جان همه اقشار مردم مراکش تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، شهرهای رباط، دارالبیضاء، جدیده، آغادیر و مکناس از جمله شهرهایی بودند که مردم در محکومیت به عادی سازی روابط حکومت محمد ششم پادشاه مغرب با رژیم صهیونیستی در آنجا تجمعات اعتراض آمیز برگزار کردند.

بر همین اساس، جمال العسری هماهنگ کننده جبهه مراکشی حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که این جبهه فعالیت هایی را در همه مناطق این کشور در راستای مخالفت با عادی سازی روابط و لغو توافق شوم مراکش با رژیم صهیونیستی ترتیب داده است.

وی افزود: ما در چارچوب فعالیت های خود دو هدف اساسی را دنبال می کنیم، نخست حمایت همه جانبه از فلسطین که ما آن را مسئله ای ملی برای خود می دانیم و هدف دوم لغو توافق عادی سازی با رژیم صهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش 36 شهر مراکش علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

خیزش 36 شهر مراکش علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی