مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:452022-12-28پزشكي

آخرین وضعیت آماری شیوع کرونا در فارس


براساس آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع بیماری کرونا در فارس، هم اکنون 157 بیمار مثبت یا دارای علائم مشکوک در بیمارستان های این استان بستری هستند.

- آخرین داده های آماری از وضعیت شیوع کروناویروس در فارس حاکیست که از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح چهارشنبه 7 دی، با انجام حدود 2 میلیون و 259 هزار تست تشخیصی مولکولی و تست سریع، قریب به 662 هزار فرد مبتلا به کرونا در فارس شناسایی شده است.

برپایه همین اطلاعات آماری، از کل بیماران شناسایی شده در فارس، تاکنون بالغ بر 654 هزار بیمار پس از بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این گزارش حاکیست که طی 24 ساعت گذشته با پذیرش و بستری 16 بیمار جدید در مراکز درمانی فارس جمع کل موارد بستری به 157 مورد رسیده است که 21 بیمار به دلیل شرایط وخیم جسمی تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به استناد آمارهای اعلام علوم پزشکی شیراز، طی 24 ساعت گذشته، همانند روزهای اخیر مورد جدید فوتی ناشی از کرونا در فارس گزارش نشده و تعداد قربانیان این بیماری همچنان 8170 نفر ثابت مانده است.

آمار مربوط به واکسیناسیون نیز نشان دهنده افزایش چشمگیر نبوده و در محدوده شهرستان های تحت نظارت علوم پزشکی شیراز، تعداد دُزهای چهارگانه تزریق شده به 8 میلیون و 284 هزار و 684 دُز رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آماری شیوع کرونا در فارس

آخرین وضعیت آماری شیوع کرونا در فارس