مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:552022-12-28اقتصادي

2 هزار تن کود اوره در خراسان جنوبی توزیع شد


سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طی ماه گذشته بیش از هزار و 745 تن کود اوره از طریق کارگزاران، بین کشاورزان متقاضی در استان توزیع شد.

- احمد بیکس در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از هزار و 745 تن کود اوره در بین شهرستان های بشرویه، بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سرایان، سربیشه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: از این میزان بیشترین توزیع کود با مقدار 455 تن در شهرستان بشرویه و 425 تن کود در شهرستان قائنات بود و کمترین میزان با هفت تن کود در شهرستان بیرجند توزیع شده است.

به گفته بیکس کودهای کشاورزی مورد نیاز به انبار کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده و مطابق سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان بین کشاورزان و بهره برداران متقاضی، توزیع می شود.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: انواع کودهای شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود است و هیچ گونه مشکلی در خصوص تأمین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد.

بیکس اعلام کرد: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار تن کود اوره در خراسان جنوبی توزیع شد

2 هزار تن کود اوره در خراسان جنوبی توزیع شد