مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:002022-12-28سياسي

آیت الله ناصری: وظیفه معلمان تربیت انسان حق جو و بصیر است


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: مسئولیت معلمان تربیت انسان، غم خواه امت و مردم و تربیت نسلی فرهیخته و بصیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مرکز استان، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با بیان این که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مربیان آینده و تربیت کنندگان نسل آینده هستند اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان غیر از دانشگاه های دیگر است زیرا اگر در دانشگاه های دیگر علم آموزی و روشن نگه داشتن چراغ علم مطرح است، در دانشگاه فرهنگیان اصل نوردهندگی و چراغ علم تربیت می شود.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در آینده قرار است همچون شمع بسوزند و دانش آموزان این کشور را تربیت کنند، بر قلب ها بتابند و دید و افق آنها را روشن کنند تا نسل آینده بصیرت الهی داشته باشد.

امام جمعه یزد معلمی را شغلی مهم و پر مسئولیت دانست و گفت: معلم باید گفتار و رفتاری داشته باشد که اصل تربیت را بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی هدف قرار دهد و تربیت و تعلیم انسان ها را به درستی انجام دهد زیرا معلم جای هیچ گونه خطایی در مسئله تربیت ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی افزود: حکومت های دنیا اغلب بر اساس اهداف مادی و دنیوی پایه گذاری شده است و کمتر سراغ هدف زندگی می روند و بیشتر سبک زندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: وظیفه معلمان تربیت انسان حق جو و بصیر است

آیت الله ناصری: وظیفه معلمان تربیت انسان حق جو و بصیر است