مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:002022-12-28سياسي

علم الهدی: «حجاب اجباری»، تعبیر دشمن است


در فروع اسلام اجبار حکومتی نداریم، کما اینکه کسی را برای خواندن نماز اجبار نمی کنند.

- به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله حجاب به عنوان میراث فاطمی یک مسئله است که دنیا می خواهد آن را حکومتی و اجباری معرفی کند و بگوید حجاب اجباری از ناحیه حکومت است و با مردم سالاری دینی سازگاری ندارد.

اگر در مسئله مبارزه با بی حجابی، رهبری و نظام وارد فعالیت شوند و مردم بی تفاوت باشند، این توطئه دشمن جا خواهد افتاد و این شگرد دشمن تثبیت خواهد شد که بعد بگویند حجاب اجباری و حکومتی است.

 آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز ششم دی در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین تشییع پیکر 12 شهید گمنام که در حرم مطهر رضوی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: این نکته باید مورد توجه باشد که اگر در مقدمه هر اشک و عشقی یک معرفت شناسی کامل وجود داشته باشد و یک نکته سنجی دقیق نسبت به جریان انقلاب فاطمی و حرکت عظیم حضرت صدیقه طاهره که عامل بقای دین شد، انجام گیرد، طبیعتا عزاداری شما در محضر حضرت رضا(ع) و در درگاه خداوند مطلوب تر واقع می شود.

علم الهدی با بیان اینکه تکلیف مردم با تکلیف رهبر فرق می کند، گفت: ما امروز یک مشکلی در کشور داریم و آن اینکه هر جریانی به وجود می آید، تا به مردم می گوییم باید در مقابل این جریان ایستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: «حجاب اجباری»، تعبیر دشمن است

علم الهدی: «حجاب اجباری»، تعبیر دشمن است