مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:052022-12-28سياسي

تهمت پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام در اغتشاشات اخیر به حد اعلای خود رسید


در اغتشاشات اخیر در کشور، شایعه پراکنی، تهمت پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام به حد اعلای خود رسید و فضای امن اخلاقی کشور را به خطر انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محرم وزیری ظهر امروز در همایش هفته بصیرت و دهه مقاومت در سازمان صنعت معدن کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه سلامت، نقش مردم را در خلق حماسه 9 دی بی بدیل توصیف کرد و گفت: مردم مومن، انقلابی و بابصیرت ایران توطئه استعمار و پیاده نظام را در نهم دی سال 88 خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم ستون حرکت و روبه جلو انقلاب هستند تصریح کرد: خواص موظفند دستاوردها و پیشرفت های نظام را تبیین کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به غائله سال 88 افزود: امروز نیز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای ضربه زدن به نظام و تجزیه کشور با بهره گیری از مزدوران منطقه ای درصدد ضربه به ایران مقتدر هستند.

وی با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در کشور گفت: در این اغتشاشات شایعه پراکنی، تهمت پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام به حد اعلای خود رسید و فضای امن اخلاقی کشور را به خطر انداخت.

وزیری با اشاره به تهدیدات دشمنان نظام در این برهه حساس، دشمن شناسی را از اولویت های مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهمت پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام در اغتشاشات اخیر به حد اعلای خود رسید

تهمت پراکنی و دروغ پردازی علیه نظام در اغتشاشات اخیر به حد اعلای خود رسید