مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:062022-12-28اقتصادي

لزوم تسریع در تکمیل عملیات لاینینگ 2 تونل محور ایلام به مهران


استاندار ایلام بر لزوم تسریع در تکمیل عملیات لاینینگ 2 تونل محور ایلام به مهران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه ها با اشاره به خدمات انجام گرفته در حوزه راهداری گفت: آسفالت 166 کیلومتر راه روستایی در کمتر از 9 ماه با اعتبار 233 میلیارد تومان، از جمله اقدامات ارزشمندی که باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیوجرسی های محور ایلام به چوار و ایوان قدیمی است، از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خواست تا نسبت به رنگ آمیزی این نیوجرسی ها اقدامات لازم را به عمل آورد.

بهرام نیا در ادامه خواستار تسریع در تکمیل عملیات لاینینگ دو تونل محور ایلام به مهران، حدفاصل ایلام-صالح آباد شد و افزود: برنامه ریزی برای تکمیل این دو طرح باید به گونه ای باشد که در روزهای پایانی هفته و روز پنجشنبه و جمعه جاده یک طرفه نشود.

استاندار ایلام تاکید کرد: بعد از اتمام عملیات لاینیگ تونل ها، بلافاصله کار آسفالت این محور شروع می شود تا مشکل ترافیک روزهای پایانی هفته حل شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکل روشنایی سطح شهر ایلام نیز گفت: تعویض لامپ های فرسوده و روشنایی نقاط کور شهر ایلام در دستور کار قرار گیرد تا تحولی در این حوزه ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در تکمیل عملیات لاینینگ 2 تونل محور ایلام به مهران

لزوم تسریع در تکمیل عملیات لاینینگ 2 تونل محور ایلام به مهران