مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:302022-12-28سياسي

تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه می تواند شروع یک انقلاب فرهنگی باشد


این مداح اهل بیت(ع) با تاکید بر تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه گفت: تکریم ایام فاطمیه بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند شروع یک انقلاب، استواری و یک فرهنگ جدید باشد.

- این مداح اهل بیت(ع) با تاکید بر تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه گفت: تکریم ایام فاطمیه بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند شروع یک انقلاب، استواری و یک فرهنگ جدید باشد.

حسین صاحب جمعی مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر ، در اهمیت تکریم ایام فاطمیه اظهار داشت: چندین سال است با توجه به تاکید علما تکریم و بزرگداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار گرفته تا جایی که امروز مردم به صورت خودجوش با راه اندازی دسته های عزاداری سالروز شهادت حضرت را بسیار باشکوه برگزار می کنند.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری عاشورا از گذشته در بین مردم عمومیت داشت اما این امر در مساله ایام فاطمیه بسیار کمرنگ بود این در حالی است که بسیاری از بزرگان تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه را مهم تر از عاشورا می دانند آنان در بیان ساده تر چنین مطرح می کنند که فاطمیه مادر عاشورا است به گونه ای که اگر بعد از رحلت پیامبر اکرم آن اتفاقات رخ نمی داد شاید عاشورایی رقم نمی خورد.

این مداح جوان با اشاره به اینکه بسیاری از افراد جامعه دینداری خود را مدیون روضه های مجالس حسینی، فاطمی و هیئات مذهبی هستند، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه می تواند شروع یک انقلاب فرهنگی باشد

تکریم و بزرگداشت ایام فاطمیه می تواند شروع یک انقلاب فرهنگی باشد