مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:502022-12-28سياسي

نادعلی: مدیریت شهری تهران به دنبال گسترش و تقویت موضوعات فرهنگی است


علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بخش های مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بخش های مختلف پردیس تئاتر تهران در خاوران بازدید کرد و به تماشای نمایش چرتکه نشست و سپس با بازیگران این تئاتر آیینی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش، سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با اشاره به لزوم اهمیت ویژه موضوعات فرهنگی در شهر تهران اظهار کرد: مدیریت جدید مجموعه فرهنگی پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را به صورت جدی و تخصصی در این مجموعه آغاز کرده و انتظار می رود که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران اتفاقات خوبی در این مجموعه رقم بخورد.

او افزود: یکی از نکات مثبتی که در این بازدید مشاهده می شد حضور تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان به منظورتماشای تئاترهای آیینی نشستند و بسیاری از خانواده های تهرانی در این مجموعه فرهنگی حضور پیدا کردند که نشان دهنده اهمیت ویژه فعالیت های فرهنگی در سطح شهر تهران است و مدیریت شهری تهران نیز به دنبال گسترش و تقویت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادعلی: مدیریت شهری تهران به دنبال گسترش و تقویت موضوعات فرهنگی است

نادعلی: مدیریت شهری تهران به دنبال گسترش و تقویت موضوعات فرهنگی است