مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:102022-12-28اجتماعي

هوای سرد همچنان در اردبیل ماندگار است/کاهش 7 درجه ای دما


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی توده هوای سرد تا پایان هفته همچنان در استان اردبیل ماندگار است.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تحلیل وضعیت جوی استان اردبیل در هفته جاری اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی توده هوای سرد تا پایان هفته همچنان در استان اردبیل ماندگار است.

وی از کاهش 2 تا 7 درجه ای دمای هوا خبر داد و گفت: امروز با پایداری نسبی شرایط جوی در اغلب مناطق آسمانی صاف تا نیمه ابری و در اواسط روز افزایش نسبی دمای هوا پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به تداوم هوای ابری تا ساعات بعدازظهر فردا در شمال استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در روز پنجشنبه در غالب مناطق آسمان نیمه ابری خواهد بود.

محمدی بیان کرد: از عصر پنجشنبه تا ظهر جمعه به دلیل نفوذ توده هوای ناپایدار و تقویت جریانات شرقی علاوه بر وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و مه آلود بوده و در برخی مناطق گاهی بارش خفیف دور از انتظار نیست.

وی افزود: همچنین از روز شنبه تا اواسط هفته آینده جوی پایدار و نسبتاً آرام با آسمانی صاف تا نیمه ابری در سطح استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد همچنان در اردبیل ماندگار است/کاهش 7 درجه ای دما

هوای سرد همچنان در اردبیل ماندگار است/کاهش 7 درجه ای دما