مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:452022-12-28اقتصادي

نحوه ارائه خدمات بانکی و فروش ارز به اتباع خارجی


خانی ابراز امیدواری کرد با تصویب و ابلاغ این دستور العمل شاهد نظم بهتری در ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی و به تبع آن کاهش آسیب های موجود در کیفیت، - سلامت و کمیت ارائه خدمات به اتباع باشیم.

بر اساس این دستورالعمل، فروش ارز ملی هر کشور به اتباع همان کشور در سقف تعیین شده سالانه توسط بانک مرکزی مجاز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در سی و دومین جلسه شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم که به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی تشکیل شد، دستورالعمل نحوه ارائه خدمات بانکی به اتباع خارجی در بانک ها موسسات مالی و اعتباری تصویب و ابلاغ شد.

  هادی خانی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم در همین ارتباط گفت: برابر این دستورالعمل که در اجرای ماده 73 آیین نامه اجرایی ماده 14 قانونی مبارزه با پولشویی تدوین و ابلاغ شده است، فروش ارز ملی هر کشور به اتباع همان کشور در سقف تعیین شده سالانه توسط بانک مرکزی مجاز است.

  رییس مرکز اطلاعات مالی افزود: بر اساس این دستورالعمل، اشخاص خارجی متناسب با مدارک هویتی و مجوزهای اقامتی در سه گروه دسته بندی شده اند و تمامی بانک ها و موسسات مالی اعتباری موظف هستند برابر موارد مصوب در دستور العمل مورد اشاره و بعد از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه خدمات بانکی و فروش ارز به اتباع خارجی

نحوه ارائه خدمات بانکی و فروش ارز به اتباع خارجی