مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:452022-12-28بين الملل

بیش از یک هزار متر معبر عمومی پس از حدود 20 سال آزادسازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی مهرانگیز در رابطه با آزاد سازی یک هزار و 866 متر از معابر عمومی بوشهر، اظهارکرد: با بازدید میدانی که از فنس کشی های خیابان آزادگان معروف به خیابان فنس که توسط یک منطقه نظامی صورت گرفته با چهره نازیبای این منطقه .

- با دستور رییس کل دادگستری استان بوشهر در راستای حفظ حقوق عامه، یک هزار و 866 متر از معابرعمومی پس از حدود 20 سال با حذف فنس های یک منطقه نظامی در خیابان آزادگان بوشهر آزادسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی مهرانگیز در رابطه با آزاد سازی یک هزار و 866 متر از معابر عمومی بوشهر، اظهارکرد: با بازدید میدانی که از فنس کشی های خیابان آزادگان معروف به خیابان فنس که توسط یک منطقه نظامی صورت گرفته با چهره نازیبای این منطقه مواجه شدیم که به محلی از جمع آوری آشغال و زباله و حیوانات موذی تبدیل شده وحدود 20 سال اقدامی برای حل این معضل صورت نگرفته بود که با ورود دادگستری استان بوشهر دستورات لازم دراین خصوص در راستای حفظ حقوق عامه صادر شد.

وی ادامه داد: آزاد سازی و استفاده عمومی از این پیاده رو که به عنوان طرح جاده سلامت مطرح است منوط به برداشتن این فنس ها بود که با پیگیری ها و دستوراتی که صادر شد مسئولان متولی این امر اقدام به برداشتن و پاکسازی این منطقه پس از سالیان زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار متر معبر عمومی پس از حدود 20 سال آزادسازی شد

بیش از یک هزار متر معبر عمومی پس از حدود 20 سال آزادسازی شد