مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 15:502022-12-28اقتصادي

پایگاه های جهانی و ملی ویترین میراث فرهنگی آذربایجان غربی هستند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: پایگاه های جهانی و ملی ویترین میراث فرهنگی استان محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی صفری ظهر چهارشنبه در مدیران پایگاه های ملی و جهانی استان، اظهار کرد: برای شناساندن هر چه بیشتر میراث جهانی تخت سلیمان تکاب و قره کلیسا چالدران و نیز پایگاه های ملی تپه حسنلو نقده و بسطام چایپاره باید تعداد رویدادهای گردشگری مهم کشوری باشند.

وی ادامه داد: پایگاه های جهانی و ملی ویترین میراث فرهنگی استان محسوب می شوند و هر چقدر که زیرساخت های گردشگری در این مجموعه ها تقویت شود گردشگران زیادی جذب خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: بازدید از این مجموعه ها در سال آینده با برنامه ریزی مناسب باید افزایش 100 درصدی داشته باشد و برای این منظور باید از روش های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی استفاده شود و در این راستا بر روی تولید محتواهای مجازی، موبایلی، کیوآر و … تمرکز باید کرد.

تصریح کرد: راه اندازی اتوبوس گردشگری و فراهم کردن شرایط بازدید هفتگی دانش آموزان از موزه ها و جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان ها یکی از اقدامات برای معرفی آثار تاریخی به مردم باید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های جهانی و ملی ویترین میراث فرهنگی آذربایجان غربی هستند

پایگاه های جهانی و ملی ویترین میراث فرهنگی آذربایجان غربی هستند