مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:002022-12-28سياسي

ارتش: امروز ولایتمداری و مردمداری هایمان دو چندان شده است


ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت نهم دیماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه ای صادر و تاکید کرد: امروز، سنگرهایمان مستحکم تر از همیشه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت نهم دیماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه صادر و تاکید کرد: امروز، سنگرهایمان مستحکم تر از همیشه، توانمان مضاعف، ایمانمان مستحکم و ولایتمداری و مردمداری هایمان دو چندان شده است.

  متن بیانیه به شرح ذیل است:  بسم الله الرحمن الرحیم وَامضِ عَلی بَصیرتِکَ وَ شَمَّر لِحَربِ مَن حارَبَکَ وَادعُ إلی سَبیل رَبَّ.

امیر مؤمنان حضرت علی(علیه السلام) / (بحارالانوار: ج 33، ص 594) روز نهم دی که به شایستگی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته، مجال بازخوانی گفتمان انقلاب و ولایتمداری و میثاق دوباره مردم و مسئولان برای تحقق امت و حاکمیت دیندار و همسو در مسیر تعالی و پیشرفت است.

دشمن بارها و در فتنه های گوناگون و با شعارها تبلیغات دروغین تلاش کرده تا مسیر و مدار امت را تغییر دهد اما امتی که دلبسته عاشورای حسینی است، از رهبری حکیم برخوردار است و به انتظار امام زمان(عج) و قیام آخرالزمانش لحظه شماری می کند، هرگز در دام دشمن گرفتار نخواهد شد و ملتی که هویت و فرهنگِ معیار دارد، گمراه نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: امروز ولایتمداری و مردمداری هایمان دو چندان شده است

ارتش: امروز ولایتمداری و مردمداری هایمان دو چندان شده است