مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:202022-12-28اقتصادي

تاکسی خطی با نرخ دربست!


مسافران می گویند که نه اتوبوس هست نه خط مترو و نه تاکسی! بعد از مردم درخواست می کنند که با خودروی شخصی تردد نکنید! افزایش نرخ هست اما ارائه خدمت نه! این وضعیت در حاشیه تهران هم دیده می شود.

- مسافران می گویند که نه اتوبوس هست نه خط مترو و نه تاکسی! بعد از مردم درخواست می کنند که با خودروی شخصی تردد نکنید! افزایش نرخ هست اما ارائه خدمت نه! این وضعیت در حاشیه تهران هم دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: ترافیک کلافه کننده این روزهای تهران منجر به بروز تخلفاتی جدید در حوزه تاکسیرانی شده است.

برخی رانندگان تاکسی به بهانه ترافیک های سنگین بویژه در ساعت های پیک سفر، با امتناع از حمل مسافران، به شیوه های جدید دورزدن قانون روی آورده اند که منجر به افزایش چند برابری نرخ کرایه ها شده است.

مثلاً کرایه خطی که در روزهای عادی و با تصویب شورای شهر تهران هم اکنون 12 هزار تومان اعلام شده است، برای مسافرانی که ساعت ها در انتظار تاکسی در پایانه مورد اشاره ایستاده اند تا 40 هزار تومان هم آب می خورد؛ چرا که رانندگان تاکسی با تغییر جایگاه خود در پایانه های تاکسی، عملاً مسافران را در شرایطی قرار می دهند که به اجبار باید به تاکسی های دربستی با نرخ های نجومی تن دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی خطی با نرخ دربست!

تاکسی خطی با نرخ دربست!