مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:252022-12-28اقتصادي

مزیت های اجرای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی برای کشاورزان چیست؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی در این استان گفت: با اجرای این طرح کشاورزان از نهاده های کشاورزی و بیمه محصولات و کرایه حمل 100 هزار تومان بازای هر تن بهره مند می شوند.

- علی صفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم جهاد کشاورزی اجرای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی است که اجرای این طرح به نفع خود کشاورزان بوده و بدون شک مزایای آن نصیب خود کشاورزان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه  کشت قراردادی ضامن تولید پایدار است و با همکاری شرکت های خصوصی، غله و وزارت جهاد کشاورزی از کشاورزان در تامین نهاده ها و بحث بیمه محصولات، خرید محصولات حمایت و دست دلالان از بازار تولید محصولات کشاورزی کوتاه می شود، بیان کرد: در راستای استقبال کشاورزان از این طرح مشوق هایی در نظر گرفته شده که  توزیع کود یارانه ای، تخفیف بیمه و یارانه حمل گندم به مراکز خرید بخشی از این مشوق ها است که کشاورزان می توانند از آن بهره مند شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح کشت قراردادی گندم آبی در این استان افزود: با اجرای این طرح کشاورزان از نهاده های کشاورزی و بیمه محصولات و کرایه حمل 100 هزار تومان بازای هر تن بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های اجرای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی برای کشاورزان چیست؟

مزیت های اجرای طرح کشت قراردادی محصولات کشاورزی برای کشاورزان چیست؟