مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:402022-12-28پزشكي

گردشگری سلامت در 220 مرکز درمانی کشور


رییس مرکز نظارت و اعتاربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: در حیطه گردشگری سلامت، تعداد 220 مرکز درمانی از 35 دانشگاه و 27 استان، مجوز پذیرش بیماران بین الملل اخذ کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سلیمان حیدری در اجلاس معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی گفت: جهت هماهنگی بین دستگاه های ناظر، قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت در محل معاونت درمان وزارت بهداشت با حضور دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان نظام پزشکی، دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران تشکیل شده است.

وی گفت: تاکنون 23 جلسه قرارگاه مرکزی نظارت بر سلامت برگزار شده و بیش از 90 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شده که قرارگاه نظارت بر درمان در کلیه دانشگاه ها نیز تشکیل شود.

وی افزود: شاخص بازدید هدفمند که منجر به کشف تخلف و اقدام قضایی یا انضباطی شود از 5/7 درصد در سال گذشته به 7/8 درصد در شش ماه اول سال جاری رسیده و 42درصد رشد داشته است.

رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی، 374 بیمارستان کشور در 6 ماهه اول اعتباربخشی شده اند، افزود: میانگین تحقق کل محورهای اعتباربخشی در 374 بیمارستان ارزیابی شده، 64.

62 درصد بوده است.

بنابر اعلام وبدا، حیدری ادامه داد: در حیطه گردشگری سلامت، تعداد 220 مرکز درمانی از 35 دانشگاه و 27 استان، مجوز پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت در 220 مرکز درمانی کشور

گردشگری سلامت در 220 مرکز درمانی کشور