مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:452022-12-28سياسي

ستاره دنباله دار


هر چه بالاتر می رفتیم جمعیت بیشتر می شد، بالای یک بلندی ایستادم تا انتهای جمعیت را ببینم، چیزی که می دیدم برایم غیرقابل باور بود، پرده اشک مقابل چشمانم نمی گذاشت این تصویر زیبا را که به برکت وجود این شهید گمنام ایجاد شده خوب تماشا کنم.

- خبرگزاری فارس - چهارمحال و بختیاری، مریم رضی پور زمزمه آمدنشان از چند هفته پیش در همه کوچه ها و خیابان های شهر پیچیده بود چشم های زیادی آمدنشان را به انتظار نشسته بودند.

دیگر رسم شده بود که هر سال ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تعدادی از این آقازاده ها مهمان شهرها و روستاهای مان باشند.

محل آرام گرفتنش از 2 سال پیش آماده شده بود، جلسات هماهنگی دستگاه ها از سه ماه پیش آغاز شد اما نگرانی هایی هم بود، به خاطر شلوغی ها و اغتشاشات عده ای اراذل و اوباش، همه نگران بودند که نکند مردم برای استقبال نیایند یا جمعیت کم باشد، آبرویمان پیش مهمان مان برود.

چهره ها همه سرخ و برافروخته و نگران، روز آمدنشان مشخص بود 6 دی ماه 1401 همزمان با روز شهادت مادرشان قرار بود مهمان ما باشند، آن هم وسط چله زمستان که در چهارمحال و بختیاری بام ایران شدت سرما و بارش برف و باران بیداد می کند، هر چند نسبت به آن سال ها که تا زانو در برف می ماندیم شدتش کم شده بود اما سرمایش به همان شدت تا مغز استخوان رخنه می کرد، اعضای ستاد مدام به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره دنباله دار

ستاره دنباله دار