مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:502022-12-28سياسي

دفاع مصمم شهدا از جایگاه ولایت/مسئولان رهرو راه شهدا باشند


شهدا برای دفاع از جایگاه ولایت جان خود را نثار کردند و این جان نثاری در وصیت نامه همه شهدا دیده می شود و عموم مردم را نیز به آن سفارش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش از ظهر چهارشنبه در آیین تشییع پیکر شهید گمنام در محوطه صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اظهار کرد: شهدا برای دفاع از جایگاه ولایت جان خود را نثار کردند و این جان نثاری در وصیت نامه همه شهدا دیده می شود و عموم مردم را نیز به آن سفارش کردند.

وی بیان کرد: بنابر متون اسلامی و روایت متعدد از ائمه معصومین (ع) شهدا از شفاعت کنندگان روز قیامت نیز محسوب می شوند که حمایت و اطاعت از ولایت فقیه در کنار ترویج فرهنگ صلح و سازش، فرهنگ ایثار و شهادت خواسته و پیام شهدا به مردم و مسئولین است.

رییس دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید در برابر مردم به نحوی که شهدا عمل کردند وارد میدان عمل شوند و رهرو راه شهدا باشند، ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی و استقامت در برابر دشمنان ارزشمندترین پیام شهدا به مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام کثیرلو به وقایع اخیر کشور اشاره کرد و افزود: باطل محکوم به فنا است و آنچه خواهد ماند حق و حقیقت است بنابراین حجاب فاطمی و صبر و بصیرت زینبی سفارش شهدا به بانوان و خواهران است و شهدا در وصیت نامه های خود مکرر از بانوان خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مصمم شهدا از جایگاه ولایت/مسئولان رهرو راه شهدا باشند

دفاع مصمم شهدا از جایگاه ولایت/مسئولان رهرو راه شهدا باشند