مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:552022-12-28اقتصادي

افزایش سرعت ثبت نام کشاورزان در طرح ملی کشت قراردادی


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  تاکنون بیش از 117 هزار هکتار از مزارع کاشت شده گندم در طرح ملی کشت قراردادی مشارکت کرده و در روزهای آینده این میزان به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  تاکنون بیش از 117 هزار هکتار از مزارع کاشت شده گندم در طرح ملی کشت قراردادی مشارکت کرده و در روزهای آینده این میزان به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا با اعلام افزایش سرعت روند ثبت نام کشاورزان در طرح کشت قراردادی گندم اظهار کرد: تا کنون بیش از 6هزار و 700 قرارداد منعقد شده که در روزهای آینده این میزان بصورت چشم گیری افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه یافتن کاشت گندم در مناطق شمالی استان، افزود: تاکنون بیش از 117 هزار هکتار از مزارع کاشت گندم در طرح ملی کشت قراردادی مشارکت کرده و در روزهای آینده این میزان بصورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: در شیوه نامه جدید، با حذف اعتبار سنجی، کشاورزان علاوه بر عدم مراجعه حضوری به بانک عامل می توانند پس از ورود به سامانه اختصاصی کشت قراردادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، مراحل ثبت نام و امضای الکترونیکی قرارداد رابا اداره کل غله و خدمات بازرگانی انجام داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت ثبت نام کشاورزان در طرح ملی کشت قراردادی

افزایش سرعت ثبت نام کشاورزان در طرح ملی کشت قراردادی