مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:102022-12-28حوادث

دستگیری باند سارقان خانوادگی با 70 فقره سرقت در ابهر


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری باند سارقان خانوادگی سه نفره سیم کابل با 70 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدیخانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل مخابراتی در ابهر، بررسی و کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

   فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ها، سارقان که دو مرد و یک زن در پوشش خانواده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال داده شدند.

  وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 70 فقره سرقت در قالب خانوادگی اعتراف و از مخفیگاه آنان 200 متر سیم کابل مخابراتی مسروقه کشف و سه دستگاه خودروی متعلق به سارقان را که از آنها در امر سرقت استفاده می کردند توقیف شدند.

  مهدیخانی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای سارقان یک دستگاه قیچی آهن بر،سنگ فرز، دینام،مته شارژی، تبر،گاز انبر، دوربین مداربسته و دستگاه فیریوتراپی مسروقه کشف شد.

   فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به حضور رییس مخابرات شهرستان ابهر در پلیس آگاهی و تقدیر و تشکر وی از تلاش های چشمگیر پلیس در امر پیگیری و دستگیری سارقان، گفت: در این رابطه پرونده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان خانوادگی با 70 فقره سرقت در ابهر

دستگیری باند سارقان خانوادگی با 70 فقره سرقت در ابهر