مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:302022-12-28سياسي

آمریکا با اعمال فشار های مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب استان کرمانشاه که در سالن همایش مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار شد، - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیل های آمریکا در مواجهه با ملت ایران با شکست همراه شده است، گفت: آمریکا با اعمال فشار های مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسین طائب ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از روحانیون و طلاب استان کرمانشاه که در سالن همایش مجموعه بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) زمانی شکل گرفت که آمریکا و شوروی یعنی 2 ابر قدرت آن زمان در حال رقابت با یکدیگر برای سلطه بیشتر بر جهان بودند.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی ایران، قدرت های جهانی سعی داشتند در مواجهه با آن زمینه سرنگونی را فراهم کنند، اما با عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نتوانستند به این هدف دست پیدا کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نابودی شوروی و اینکه جمهوری اسلامی ایران طی 31 سال گذشته در تقابل مستقیم با آمریکا قرار داشته است، تصریح کرد: آمریکا در فتنه سال 88 برای جلوگیری از قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با اعمال فشار های مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است

آمریکا با اعمال فشار های مختلف به دنبال بازگشت به میز مذاکره است