مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:472022-12-28ورزشي

پیگیری درخواست های شهرستان طبس در سفر رییس جمهور


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه شهرستان طبس در جریان سفر رییس جمهور، میزبان دو وزیر بوده است، گفت: در این سفر درخواست هایی به وزرا ارائه شد.

- علی اکبر رحیمی، امروز چهارشنبه 7 دی در گفتگوی خبری اظهار کرد: شهرستان طبس در راستای سفر دوم رییس جمهور به خراسان جنوبی میزبان وزیر راه و شهرسازی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ویژه طبس با اشاره به بازدید صورت گرفته از مرکز درمانی پلی کلینیک تأمین اجتماعی در این سفر، گفت: بحث شبانه روزی شدن این پلی کلینیک، تأمین پزشک متخصص و تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز از موارد مطرح شده در این بازدید بود که با قول مساعد وزیر همراه شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان طبس 24 هزار نفر از خدمات تأمین اجتماعی استفاده می کنند، تصریح کرد: درخواست کردیم 20 میلیارد تومان مطالبه بیمارستان تأمین اجتماعی پرداخت شود و خرید خدمات نیز داشته باشیم.

رحیمی با بیان اینکه شهرستان طبس به خاطر وسعت زیاد از جمعیت کارگری بالایی برخوردار است، ادامه داد: این شهرستان نیازمند توجه بیشتر و ویژه ای در بخش بهداشت و ورزش و مسائل رفاهی است.

فرماندار ویژه طبس به بحث معادن طبس اشاره کرد و گفت: در این سفر درخواست کردیم تا معادن زیر نظر شستا هر چه سریع تر اجرایی شوند چراکه با راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری درخواست های شهرستان طبس در سفر رییس جمهور

پیگیری درخواست های شهرستان طبس در سفر رییس جمهور