مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:502022-12-28حوادث

دستگیری 2 قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف سلاح جنگی و تریاک توسط مرزبانان هنگ های مرزی سیرکان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از معاونت اجتماعی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ های مرزی سیرکان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان افزود: مرزداران غیور ما با پایش های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد خودرو را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری دو نفر در این رابطه بیان کرد: مأموران در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد دو قبضه کلاش، هفت تیغه خشاب، و تعداد 138 فشنگ جنگی کلاش، مقدار 460 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرزی افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران درمرزهای شرق کشور تلاش می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان

دستگیری 2 قاچاقچی و کشف سلاح جنگی در سیستان و بلوچستان